12 september 2022

Kunstlinie genomineerd voor Grand Prix Content Marketing Award

De campagne, waarbij Kunstlinie een samenwerking met de Almeerse rapper Leafs is aangegaan ter ere van de tentoonstelling ‘Rembrandts Vaandeldrager on Tour: Wat Zie Jij?’, is genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing Award- categorie ‘Jongeren’.
Voor deze tentoonstelling maakte Leafs een track met daarin zijn interpretatie van het schilderij. Naast de track werd ook een videoclip ontwikkeld, die beide in de tentoonstelling te zien zijn. Kunstlinie volgde dit gehele proces en legde dit vast tijdens de vierdelige serie ‘Rembrandt: Wat Zie Jij?’ die vanaf zaterdag 27 augustus t/m zondag 18 september elk weekend bij Omroep Flevoland te zien is.

Leafs is tevens het gezicht van de online campagne, waarin hij samen met danseres Sierra Yard afgebeeld staat als Jay-Z & Beyoncé, geïnspireerd op de videoclip Apesh*t.

De Grand Prix Content Marketing zijn awards voor de beste cases op het gebied van content marketing en wordt georganiseerd door MarketingTribune en het Genootschap van Contentstrategen.

De uitreiking vindt plaats op dinsdag 4 oktober in de Postillion Hotels in Amsterdam.

Ontvang het laatste nieuws in de mail