educatie architectuur stadsforum
Veel gestelde vragenHero image

Veel gestelde vragen

Is er een pauze?
In het nieuwe seizoen vermelden wij de pauze- en eindtijden – wanneer bekend – op de pagina van de voorstelling. Tijdens de pauze blijf je in de zaal zitten. Een bezoek aan het toilet is uiteraard mogelijk.

Kan ik een drankje nuttigen?
Ja

Mag ik naar de wc?
De toiletten zijn open.

Hoe is het met de hygiëne in het gebouw?
Natuurlijk staat hygiëne in ons hele gebouw, maar in de toiletruimtes in het bijzonder voorop. Je hebt voldoende toegang tot desinfecterende handgel in het gebouw en in de toiletruimtes. De schoonmaak van onze toiletten en overige ruimtes is geïntensiveerd.

Ik voel mij niet helemaal lekker en zou vanavond naar de voorstelling gaan. Wat nu?
Neem telefonisch contact op met onze Ticketshop: tel. 036 84 55 555 (di t/m zo 11.00 – 17.00 uur). Zie ook onze 100% zekerheid-regeling.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?
Als je een rolstoelplaats wilt reserveren, dien je telefonisch contact op te nemen met ons. Het is niet mogelijk rolstoelplaatsen online te reserveren. Er zijn minimaal vier rolstoelplaatsen beschikbaar per theaterzaal.

Ik ben slecht ter been…
De zalen zijn voor mindervaliden en rolstoelgebruiker toegankelijk gemaakt.

Is de garderobe geopend?
Ja

Wat als ik niet naar een voorstelling kan of wil vanwege de geldende overheidsmaatregelen?
Kunstlinie kent de 100% zekerheid-regeling. Natuurlijk begrijpen wij dat jij je kaarten wilt kunnen ruilen, mocht je niet helemaal lekker of toch verhinderd zijn. Daarom geldt dat je tot 4 uur voor jouw bezoek je kaarten kosteloos mag omruilen voor een andere voorstelling, een andere tentoonstellingdag of een tegoedbon van Kunstlinie.

Wat als een voorstelling door Kunstlinie of de artiest wordt geannuleerd?
Als wij, de artiest of zijn management de voorstelling annuleren of verplaatsen, krijg je het aankoopbedrag van je ticket(s) retour. We zullen je zo spoedig mogelijk informeren en binnen 30 dagen het geld van je ticket(s) terug storten.

Wat is een wachtlijst?
Op het moment dat er geen ticket(s) nu beschikbaar zijn, kun je je aanmelden voor de wachtlijst. Dit loont zeker, want in veel gevallen komen er extra tickets beschikbaar of boeken wij een extra show bij.

Mijn favoriete artiest staat op uitverkocht
Voor een aantal artiesten is zoveel belangstelling dat er al zoveel mensen op de wachtlijst staan dat de kans te klein is dat wij je alsnog blij kunnen maken met een ticket.

Hoe lang is mijn voucher of cadeaubon geldig?
Vouchers of cadeaubonnen van Kunstlinie uitgegeven voor 1 januari 2023 zijn onbeperkt geldig. Alle vouchers en cadeaubonnen vanaf 1 januari 2023 zijn 5 jaar geldig vanaf de uitgiftedatum. Meer informatie over de cadeaubon.

Mijn Kunstlinie

Inloggen met wachtwoord
Je bent waarschijnlijk gewend om bij het kopen van tickets alleen je e-mailadres te hoeven invullen. Om toegang te krijgen tot je persoonlijke gegevens, tickets en tegoeden dien je in te loggen met je e-mailadres en een wachtwoord.

De eerste keer registreren
Op onze website staat bovenin naast het winkelwagentje een knop die je naar de inlogpagina van Mijn Kunstlinie brengt. De eerste keer is het nodig om je te registreren, voordat je kan inloggen. Klik dan op ”Registreren”, vul je e-mailadres in en kies je eigen wachtwoord. Gebruik altijd een sterk en uniek wachtwoord.

Registratie bevestigen
Na registratie ontvang je een e-mail met een 4-cijferige code om je registratie te bevestigen. Zo weten we zeker dat jij de eigenaar van het ingevulde e-mailadres bent. Het onderwerp van de mail is ”Registratie bevestigen”.
Tip: Heb je na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Het kan voorkomen dat het bericht met daarin de code in je spam/junk-map terecht komt, wij raden je dan ook aan deze map goed te controleren.

Vul de ontvangen code in en zet een vinkje om akkoord te gaan met de voorwaarden. Als je daarna klikt op ”Registreren” is je eenmalige registratie afgerond, en ben je
direct ingelogd.

Mijn Kunstlinie
Na inloggen kom je terecht op een eigen omgeving. Hier vind je je tickets, wachtlijst aanvragen, persoonlijke tegoeden en persoonlijke gegevens.

Tickets
Alle toekomstige voorstellingen waar je tickets voor hebt gekocht worden getoond. Je kan je tickets opnieuw downloaden door op ”Tickets” te klikken.

Tegoeden
Heb je tegoedbonnen of cadeaukaarten gekocht of ontvangen? Deze worden hier getoond met hun bijbehorende saldo en code. Je tegoed kan worden ingezet bij het
afrekenen. Klik op de code, ga naar bestel tickets of open je winkelmandje en plak de code in het tegoedveld bij de betaling van je bestelling. Als je meerdere vouchers wil
gebruiken, herhaal dan deze stappen.

Tip: je kan snel naar je winkelmandje gaan door rechtsboven te klikken op het icoon van een winkelmand.

Gegevens
Je persoonlijke gegevens kan je hier inzien en indien nodig aanpassen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kunt je e-mailadres niet zelf wijzigen in Mijn Kunstlinie. Neem contact op met Ticketshop om je e-mailadres te wijzigen. Mail naar [email protected] of bel naar 036-84 555 55.

Ik zie mijn orders niet verschijnen in Mijn Kunstlinie. Wat is er aan de hand?
Het kan voorkomen dat je meerdere keren in ons klantenbestand staat aangemeld (bijvoorbeeld met verschillende e-mailadressen). Onze Ticketshop kan jouw accounts samenvoegen. Mail naar [email protected] of bel naar 036-84 555 55 (di t/m zo van 11 tot 17 uur).

Uitloggen
Maak je gebruik van een computer waar ook andere mensen gebruik van maken? Vergeet dan niet uit te loggen na gebruik van Mijn Kunstlinie.

Ontvang het laatste nieuws in de mail