Voorwaarden afhandeling geannuleerde voorstellingen

Wij willen je nogmaals bedenken voor je begrip en geduld in deze uitzonderlijke tijden.

Bezoekers van voorstellingen die vanwege de corona-maatregelen moesten worden geannuleerd, hebben van ons persoonlijk bericht gekregen. In deze e-mail krijg je vier opties aangeboden wat er met jouw kaarten mag gebeuren. Of drie in het geval van een definitieve annulering van de voorstelling.

0) Nieuwe speeldatum
Je hoeft geen verder actie te ondernemen. Kaarten blijven geldig voor de nieuwe speeldatum. Je krijgt voor uiterlijk twee weken en in de week voor voorstelling een reminder.

1) Donatie
Het aankoopbedrag van jouw kaarten kun je doneren aan Kunstlinie. Wij doen er ook graag iets voor terug. Wij benoemen je tot vriend van Kunstlinie. Je mag met voorrang kaarten bestellen voor nieuwe shows die in de verkoop gaan.

2) Tegoedbon
Het aankoopbedrag van je kaarten wordt omgezet in een tegoedbon van Kunstlinie. Deze bon is onbeperkt geldig voor alle voorstellingen in Kunstlinie en ook inwisselbaar voor onze exposities, workshops of architectuur-evenementen. Je ontvangt jouw voucher zo spoedig mogelijk per e-mail.

3) Geld terug
Wij zullen zo spoedig mogelijk aan jouw verzoek gehoor geven. Heb je jouw kaarten eerder online gekocht (met iDeal of creditcard), dan zal terugbetaling plaats vinden op dit betaalmiddel. Let op! Je ontvangt het aankoopbedrag van jouw kaarten in dit geval terug via Stg Mollie Payments met als omschrijving KAF order.
Heb je kaarten aan de balie, contant of met Podiumcadeaukaart, dan zullen wij het door jou in de mail opgegeven rekeningnummer gebruiken.

4) Combinatie van opties
Geen probleem. Wij nemen telefonisch contact met je op om samen naar de mogelijkheden te kijken.
Een combinatie van bovenstaande opties (donatie, tegoedbon, geld terug) is zeker mogelijk. Voorbeeld: je hebt 2 kaarten en wilt daarvan 1 doneren en 1 omzetten in een tegoedbon.

Liever een andere keuze gemaakt? Vragen/opmerkingen?
Met vragen en opmerkingen zijn wij bereikbaar op ticketshop@kunstlinie.nl en van ma t/m vr van 12.00 tot 17.00 uur telefonisch op tel. 036 84 55 555

Wat doen wij wanneer wij geen bericht van u krijgen?
Is er een nieuwe speeldatum? Dan zetten wij jouw kaarten om naar deze nieuwe speeldatum.
Is de voorstelling geannuleerd? Dan ben je 7 dagen in de gelegenheid om te reageren op onze mail. Daarna zal je een reminder per e-mail ontvangen. Nogmaals 5 dagen reactietijd, daarna gaan wij je bellen. Wanneer wij onverhoopt geen contact met je hebben kunnen krijgen, zetten wij jouw kaarten om in een tegoedbon.

Ontvang het laatste nieuws in de mail
Aangemeld