Wij willen je nogmaals bedenken voor je begrip en geduld in deze uitzonderlijke tijden.
Bezoekers van voorstellingen die (vanwege de corona-maatregelen) moesten worden geannuleerd of verplaatst, hebben van ons persoonlijk bericht gekregen. Er zijn twee mogelijkheden:
Nieuwe speeldatum
Je hoeft geen verder actie te ondernemen. Tickets blijven geldig voor de nieuwe speeldatum. In de week van de voorstelling ontvang je een mail met informatie over je bezoek.
Ben je verhinderd op de nieuwe speeldatum, dan krijg je het aankoopbedrag van Kunstlinie retour omdat de voorstelling door ons is verplaatst.
Geen nieuwe datum > geld terug
Wij zullen zo spoedig mogelijk aan je verzoek gehoor geven. Heb je je ticket(s) eerder online gekocht met iDeal, dan zal de terugbetaling automatisch plaats vinden op dit betaalmiddel.
Let op! Je ontvangt het aankoopbedrag van je ticket(s) in dit geval terug via Stg Mollie Payments met als omschrijving KAF order.
Heb je tickets aan de balie, contant, met Creditcard of met Kunstlinie-voucher of Podiumcadeaukaart gekocht, dan heb je van ons een mail ontvangen. Via de formulier in de mail kun je je rekeningnummer doorgeven. Het aankoopbedrag zullen wij vervolgens op dit rekeningnummer terugstorten.
Vragen/opmerkingen?
Met vragen en opmerkingen zijn wij bereikbaar op [email protected] en van di t/m zo van 11.00 tot 17.00 uur telefonisch op tel. 036 84 55 555
Wat doen wij wanneer wij geen bericht van u krijgen?
Is er een nieuwe speeldatum? Dan zetten wij je ticket(s) om naar deze nieuwe speeldatum.
Is de voorstelling geannuleerd? Dan ben je 7 dagen in de gelegenheid om te reageren op onze mail. Daarna zal je een reminder per e-mail ontvangen. Nogmaals 7 dagen reactietijd, daarna gaan wij je bellen. Wanneer wij onverhoopt geen contact met je hebben kunnen krijgen, zetten wij je ticket(s) om in een tegoedbon.