Kaartverkoop

Tickets kopen is mogelijk online via deze website of telefonisch 036 84 55 555 (ma t/m zo 12.00 t/m 17.00 uur). De Ticketshop aan de Esplanade is van woensdag t/m zo van 12.00 tot 17.00 uur geopend.

Tickets kopen

  • Bestel je tickets online, telefonisch en aan de balie
  • Je ontvangt direct een bevestiging van jouw bestelling
  • Wij zorgen dat je de beste plaats in onze zaal krijgt toegewezen
  • Een week voor de voorstelling ontvang je jouw e-tickets met rij- en stoelnummer en meer informatie over jouw bezoek aan Kunstlinie.

Uitverkocht? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Als er kaarten beschikbaar komen of de artiest speelt een extra show, nemen wij contact met je op. Wij benaderen je per mail en telefonisch.

100% zekerheid

Gaat een show niet door? Annuleert Kunstlinie, de artiest of de producent de voorstelling, dan krijg je vanaf 1 september 2021 je aankoopbedrag retour.

Ben jij verhinderd of voel je je niet helemaal lekker? Bekijk onze 100%-zekerheid-regeling.

Pre-order

Bij start verkoop van het nieuwe seizoen hebben wij nog gebruik gemaakt van zogeheten pre-orders. Je reserveerde vrijblijvend voor je favoriete voorstelling(en), maar rekende nog niet af. Na de persconferentie van 14 september is er meer zeker- en duidelijkheid over het doorgaan van alle voorstellingen. Daarom zijn alle voorstellingen omgezet in normale, betaalde tickets. Vanaf 17 september zijn alle voorstellingen normaal in verkoop.
Omdat wij voor bepaalde shows meer pre-order-aanvragen hebben ontvangen dan er nu plek was, zijn wij de pre-order-aanvragen afgehandeld op volgorde van aanvraagmoment. Waarbij onze liefhebbers en vrienden voorrang kregen.

Houd je mailbox in de gaten
Als het gelukt is om je pre-order te verwerken, ontvang je per e-mail een betaallink. Je hebt maximaal 10 dagen de tijd om te betalen. Na betaling ontvang je een bevestigingsmail. Een week voor de voorstellingsdatum ontvang je een servicemail met meer informatie over je bezoek aan Kunstlinie én je e-tickets met rij- en stoelnummer.

Ben je verhinderd? Of wil je afzien van jouw tickets?
Wil je je pre-order niet meer omzetten in toegangstickets, wil je dit dan zo snel mogelijk aan onze Ticketshop laten weten? Dan kunnen wij een andere bezoeker blij maken mocht de voorstelling uitverkopen. Voor alle gekochte kaarten blijft onze 100% zekerheid-regeling van kracht.

Samen veilig en ontspannen naar Kunstlinie

In Kunstlinie staat de veiligheid van onze bezoekers, artiesten en medewerkers voorop. Uiteraard hanteren wij altijd de meest recente RIVM-adviezen, zodat jij met andere bezoekers ontspannen kunt genieten van onze voorstellingen. Met ingang van het nieuwe seizoen (1 september 2021) maken wij gebruik van het coronatoegangsbewijs voor onze voorstellingen. We volgen hiermee de richtlijnen van brancheorganisatie, RIVM en overheid.

Klik hier voor meer informatie over het coronatoegangsbewijs, de 100% zekerheid-regeling en de veel gestelde vragen.

Weet waar je koopt!

Zorg ervoor dat je kaarten altijd via een officieel verkooppunt koopt. Wil je ergens anders bestellen? Klik hier voor de betrouwbare locaties.

Zelf je ticket(s) printen (e-tickets)

Je kunt ervoor kiezen om thuis zelf op je gemak je ticket(s) te printen. De administratiekosten bedragen €2,50 per bestelling. Om de tickets te kunnen downloaden heeft u een PDF reader nodig.

Kaarten laten opsturen

Wanneer je je ticket(s) niet zelf wilt of kunt printen, kunnen wij deze naar je huisadres opsturen. De administratiekosten hiervoor bedragen €4,00 per bestelling. Wanneer je binnen een week voorafgaand aan de voorstelling je ticket(s) bestelt, liggen deze klaar bij de Ticketshop.

Betalen met iDeal of creditcard

Via de website kun je met iDeal of met een creditcard betalen.

Kaarten kopen bij de Ticketshop

Koop je kaarten aan de kassa van de Ticketshop, bestel per e-mail of per telefoon. Bij de Ticketshop kun je contant of met pin betalen. Administratiekosten bedragen €4,00 per bestelling.

Administratiekosten

De administratiekosten zijn de kosten die Kunstlinie per bestelling maakt voor:

  • de betaalmethode (iDeals, creditcard)
  • de kosten van de tickets en het verzenden ervan (porto, kaart en envelop).
  • de kosten van het websysteem dat de kaarten via webkopen mogelijk maakt (licenties)
  • de kosten van het verkoopsysteem (licenses)
  • de kosten voor de medewerkers (o.a. het afhandelen van de bestelling, het verzenden van de tickets, helpdesk ticketshop en financiële afhandeling)

Kaarten voor kinderen

Bij jeugd- en familievoorstellingen geldt in Kunstlinie een minimumleeftijd. Deze vanaf-leeftijd is duidelijk aangegeven in onze theatergids/op onze website. Bij jeugd- en familievoorstellingen dien je ook voor je kind een kaartje te kopen.

Kom op tijd!

Indien je te laat arriveert, loop je het risico niet toegelaten te worden tot de voorstelling. Restitutie voor je ticket(s) is dan niet mogelijk.

Camera en mobiele telefoon

Het is niet toegestaan om tijdens de voorstellingen opnamen te maken. Je telefoon dient op stil of uit te staan uit respect voor bespelers en bezoekers en in verband met mogelijke storing. Voor noodgevallen kunnen thuisblijvers bellen naar 036 84 55 800.

Onder voorbehoud

De vermelde programma-informatie en prijzen zijn onder voorbehoud.

Ontvang het laatste nieuws in de mail
Aangemeld